nedeľa 9. decembra 2012

Vianočný balíček / Christmas packet





7 komentárov:

  1. Misicek, teba je fakt skoda...prekrasne veci, umieram zavistou pri tom ako super dokazes vsetko skombinovat, naaranzovat a a vobec -> wou! povodne som sla okomentovat ten chutnucky detail ceresniciek na zapisnicku a cim dalej som scrollovala dolu, tym viac som ohkala nad vsetkymi nadherami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sonicken ty moj verny komentator, dakujem Ti velmi pekne :) len trosku nestiham teraz pred Vianocami ani vyrabat ani fotit:)

      Odstrániť
  2. tak ale bolo by hriech nepochvalit tolku krasu ;) no veru, ja tiez som na tom s casom biedne, ale nie kvoli pohladnickam... okrem ineho som aj leniva :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj ano lenivost som zabudla spomenut, ta mala byt vlastne kao prva :):) ale nie, ved treba si aj oddychnut ci? :)

      Odstrániť
    2. to tiez :D ale pocuj, dufam, ze sa zapojis do sutaze co som vymyslela: http://sunnysscrapworld.blogspot.com/2012/12/sutaz-vyrob-mikulasa.html?showComment=1355209888877#c3739355373975654969

      cakaaaaaam ;)

      Odstrániť
  3. Milá Míšo, já tohle tvoje tvoření prostě k zbláznění miluju! Moc šikovná jsi!
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť